Jäsensivuille kirjautuminen

1.5.2016

Yhdistyksen uudet sivut sisältää ainoastaan sen jäsenille tarkoitetun sivuston. Kirjaudu yhdistykselle ilmoittamaasi sähköpostiosoitetta käyttäen.

Virassa oleville ohjaajille, jotka eivät ole ilmoittaneet muuta @-osoitetta, on oletuksena luotu virkasähköpostiosoite.

Kun olet kirjautunut jäsensivuille, käy tarkistamassa omat tietosi ja päivitä ne tarvittaessa. Voit myös halutessasi muuttaa sähköpostiosoitteen, mikäli haluat käyttää siviilisähköpostiosoitettasi.

Mikäli sinulla on ongelmia kirjautumisen kanssa, ota yhteyttä alla olevaan @-osoitteseen.

Pyrimme vastaamaan parin päivän aikana.

Jäsenrekisteriä on päivitetty kuluneen kevään aikana.

Eläkeläisjäseniltä puuttuu useimmalta sähköpostiosoite. Ilmoita @-osoitteesi sähköpostitse jompaan kumpaan allaolevaan @-osoitteeseen. Mainitse samalla puhelinnumerosi, jotta saamme sinuun yhteyttä tarvittaessa!

poliisikoirayhdistys@gmail.com